23 листопада 2017 року в нашому дошкільному закладі відбулось об"єднання вихователів груп дітей раннього віку на тему "Значення сюжетно-рольової гри в соціально-моральному ставленні дитини раннього віку"./Files/photogallery/881/IMG_4447.JPG

ПОРАДИ ПЕДАГОГАМ

1. Дитина відкриється і прийме Вас, якщо Ви будете щиро та шанобливо ставитися до ЇЇ дій в грі.

2. Потрібно враховувати інтереси дітей.

3. Останнє слово у грі нехай залишиться за малюком.

4. Використовуйте в грі не різні іграшки, а навчітьмалюка з однією іграшкою застосовувати різні варіанти використання.

Ранній вік – період зародження сюжетно-рольової гри

Етапи переходу до сюжетно-рольової гри/Files/photogallery/881/IMG_4406.JPG

•Дитина повторює ігрові дії, які їй показав дорослий, не вкладаючи в них ігрового смислу (колихає ляльку);

•Дитина починає переносити показані їй ігрові дії на інші іграшки чи предмети (колихає ведмедика);

•Дитина починає використовувати предмети-замінники, але називає їх справжньою назвою;

•Дитина поступово починає брати на себе роль, при цьому називає себе справжнім іменем;

•Дитина починає називати себе ігровим іменем і роль береться раніше, ніж починається гра.

Керівництво іграми дітей у ранньому віці – необхідний компонент професійної діяльності педагога

Прямі методи керівництва:/Files/photogallery/881/IMG_4438.JPG

• Показ ігрової дії

•Програвання дії разом з дитиною

•Показ засобів продовження ігрової дії

•Створення та послідовне програвання з дитиною ланцюжка дій

Непрямі методи керівництва:

•Створення ігрового середовища

•Допомога у виборі іграшок

•Пошук предметів-замінників

•Підказка якоїсь дії, слова

Сюжетно-рольова гра - провідна діяльність дошкільників, яка задовольняє вікові потреби дітей та допомагає оволодіти знаннями і вміннями. У грі починається моральний та розумовий розвиток дитини, а головне – становлення особистості.

Основні завдання сюжетно-рольової гри/Files/photogallery/881/IMG_4416.JPG

• Виховання самостійності

•Реалізація та поглиблення знань й умінь

•Формування поведінки

•Формування взаємовідносин між дітьми

•Виховання активної позиції

• Пізнання навколишнього світу

•Формування духовних цінностей

•Формування почуття колективізму

•Засвоєння попереднього соціального досвіду

•Мовленнєвий розвиток

• Формування культурно-гігієнічних навичок


25 жовтня 2013 року в нашому дошкільному закладі відбувся семінар-практикум на тему :" Здоров"язбережувальна компетентність дошкільника". На семінарі розглядались наступні питання:


1. Формування основ здорового способу життя та подальший його розвиток у дошкільній діяльності. З докладом виступила вихователь Клименко Л.І. .

2. Нетрадиційні форми фізкультурно-оздоровчої роботи.Відбувся перегляд заняття з використанням вправ на степ-платформах, який провела інструктор з фізичного виховання Орищенко А.В./Files/images/IMG_5165.JPG
/Files/images/IMG_5181.JPG


























4. Здоров"я дитини - важлива умова успішої адаптації до шкільного життя. Доповідь підготувала вихователь Волгунова В.В.

5. Ділова гра на тему : "Форми організації рухової активності у повсякденному житті".


25 листопада 2013 року в нашому дошкільному навчальному закладі відбувся семінар-практикім на тему :"Шахи інтелектуальна гра теперішнього та майбутнього". На семінарі розглядались наступні питання:

1. Розвиток розумових здібностей у дошкільників шляхом реалізації освітньої лінії "Шахи" в контексті варіативної складової базового компоненту дошкільної освіти. З докладом виступила вихователь-методист Хіміч Н.М.

2. Організація розвивально-ігрового середовища для гри в шахи в дошкільному закладі. Перші кроки шахіста-початківця. З докладом виступила інструктор з фізичного виховання Орищенко А.В..

3.Банк ідей "Створення інформативних куточків для гри в шахи" (виготовлення дидактичних ігор, книги, посібники, інформація для батьків, закуповування шахових наборів для гри, створення папок з вправами для гри в шахи, сюжетно-рольові ігри, театралізовані ігри і т.д.).

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 43

Коментарi